Peniaga Hina vs Peniaga Bermaruah Bahagian 2

Salam Semua,

Masih ingat entry sis sebelum ini mengenai peniaga hina vs peniaga bermaruah? Ok harini sis terpanggil untuk menyambung cerita tersebut. Bukan kerana sis berdendam tetapi sebagai peringatan dan pengajaran buat semua.

Hari ni sis dapat dm dari si peniaga yang sebelum ini memburukkan sis..dia memohon maaf atas ketelanjuran dia sebelum ini. Jujur,sis memang menerima permohonan maaf tersebut tetapi sis agak terkejut dengan kenyataan beliau (sila lihat lampiran)..lucu pun ada jugak..ye la..kenapa nak ikutkan trend perangai buruk si Bella tu untuk buat marketing..hehehe..tak sangka plak dia mensasarkan sis sebagai mangsa sedangkan sis ni cuma 'amatur' dalam bidang perniagaan ini.


hehe..buat 'adik' tersebut..sis menerima permohonan maaf anda tapi jangan diulangi kesilapan yang serupa. Pada peniaga yang lain pula..jadikan perkongsian sis ni sebagai pengajaran buat kita semua.

Opsss sambil tu sis nak wat promosi ni..semperna bulan Ramadhan yang hampir tiba ni sis akan keluarkan produk baru..hehe..masih lagi sambal bertemakan masakan asli pahang iaitu sambal hitam pahang..In Shaa Allah sis akan umumkan pada 1hb Jun 2016 nanti ye..khas untuk menyambut bulan kemenangan umat Islam. Doakan sis berjaya dan doakan semoga segalanya dipermudahkan


Love,
Sis
MINionlicious Enterprise
017-2061566

Post a Comment

0 Comments