Sedikit Perkongsian Ilmu Dari Kami

Salam semua..ya Allah berhabuknya blog sis ni..lama benor blog ni krik..krik..krik..krik..kan? Ok hari ni sis muncul & nak share sikit ilmu yang sis baru sedut ni hehhe..memang sebenarnya dr dulu sis suka attend seminar2 ilmiah ni. Tp ye laaa takkan kte nak heboh kat org kan..maka sebab tu la awal kemunculan kami..kami diperli oleh seseorang yg kononnya kami ni berniaga tanpa ilmu..hurmm tak pe sis dah maafkan dia. Mungkin sebab dia tak tau aktiviti sis kan? Cuma mohon lepas ni jangan la kita ni judge orang sesuka hati. Mungkin kita boleh nasihatkan orang atau nak sindir2 kalau kita memang sudah berjaya..tapi kalo sales pun stil krik2 mohon kita sama2 perbaiki kelemahan kita..

KENAL PASTI KEMAHUAN PELANGGAN
=============================
✅ Apakah 1 masalah utama yg dihadapi yg menyebabkan mereka stress⁉️
✅ Apakah 1 perkara yg membuatkan pelanggan stress apabila masalah di atas tidak selesai⁉️
✅ Apakah 1 motivasi utama atau impian yang pelanggan mahu capai⁉️
✅ Berapa RM yg pelanggan sanggup bayar untuk 1 produk yg betul2 dapat menyelesaikan masalah di atas⁉️
✅ Apakah 1 tawaran yg boleh buatkan pelanggan berani utk beli produk yg dpt selesaikan masalah di atas⁉️
.
.
.
Itu sedikit perkongsian yang kami bayar utk dapatkan ilmu tapi kami kongsikan bersama anda secara percuma. Manfaatkan ilmu yang kami kongsikan moga dapat kita saling membantu.

Ilmu ini kami dapat secara terus dari Pengasas & pengasas bersama Majalah Niaga yang juga pemilik Rowena Skin Solution. 2 beradik yang hebat. Sangat terinspirasi dengan kejayaan mereka. Moga 1 hari nanti kita pun akan berjaya seperti mereka..aminnn..

Eh‼️eh‼️ siapa yang nak order sambal hitam pahang kami jgn segan2 boleh terus direct call/pm kami (psttt..CEO Majalah Niaga yang hebat ni pun makan sambal hitam pahang kami tau‼️)

=================================
Whats app 017 2061566 (Min)
Whats app 017 2061566 (Min)
Whats app 017 2061566 (Min)
=================================
https://www.facebook.com/MINionlicious

Post a Comment

0 Comments