Selamat Tahun Baru 2017

Ya Allah..dah cam umah hantu bersawangnya blog sis..wakakak lamanya tak update blog. Tak berkesempatan sebenarnya. Sedar tak sedar dah tahun 2017 dah ek..

Kejap je masa berlalu. Cam baru je lagi berhenti keje n wat bisnes sambal hitam pahang ni rasanya..haha..tahun 2016 banyak cabaran dan pengalaman yang mengajar kami tentang erti kehidupan. Dalam masa yang sama banyak kenalan baru dikalangan usahawan-usahawan berjaya yg kami mmg salute sgt2. Tahun 2016 ialah tahun permulaan kami sebagai usahawan. Tahun pertama kami join event2 dari sekecil-kecil event hingga la ke sebesar2 event. Dari event2 convo hingga la ke PAU,MAHA & Mood Republik kami join..semuanya memberi kami pengalaman dan pengajaran yang sangat berharga. Benarlah kata orang..satu pergi beribu yg datang dalam hidup ini.

Bagi usahawan yang baru bertatih seperti kami, pengalaman bersiaran secara langsung di kaca tv pada 17 Decmber 2016 yang lepas adalah satu pengalaman yang sangat berharga. Alhamdulillah rezeki datang lagi, minggu lepas kami dapat tawaran pula dari majalah. Insyallah untuk keluaran dalam tahun ini juga. Satu permulaan yang baik untuk tahun 2017. Apa pun doakan yang baik2 untuk kami..

Salam sayang,
Sis
Min'z Sambal Hitam Pahang
Minionlicious Enterprise

Post a Comment

0 Comments