Belajar untuk berjaya

1-2 October 2016 berlangsung konvensyen keusahawanan 2016 eNTERWIP. Sebagai orang yang masih dalam proses menimba ilmu, kami juga tak terkecuali untuk menghadirkan diri. Ternyata amat berbaloi..banyak kelas2 & bengkel2 yang disediakan..pilih saja kelas & bengkel mana yang nak masuk..dari jelas FB Ads,copywriting, IG hingga ke kelas dropship pun disediakan. Sangat rugi kalau tak rebut peluang ni kan? Sifu2 yang hebat termasuk Irfan Khairi pun ada.

Kami yang baru bertatih ni rasa sangat2 teruja mendengar pengalaman & tips2 yang dikongsi. Lagi teruja bila rakan2 usahawan sendiri terdiri dari yang memang sudah pun menjadi jutawan & bertahun2 bertapak tapi masih lagi join kelas2 yang dianjurkan..rasa sangat kerdil & insaf..kalau mereka yang sudah berjaya pun still lg attend kelas2 usahawan apatah lagi kita yang masih bertatih ni kan?..yup..dalam hidup kalau nak berjaya yang penting jangan sombong! Jangan asyik mendongak ke langit..kena cari ilmu..

Hasil ulang alik ke kelas2 beberapa bulan sejak berhenti kerja ni mmg sangat2 membuka minda..selain dapat ilmu kita juga dapat banyak rakan2 baru..ambil peluang ini utk lebih berjaya..kongsi pengalaman & belajar sesuatu yang baru..

Eh eh jangan lupa tgk video2 yang kami upload kat youtube..heheh..itu pun hasil masuk kelas2..sebenarnya nak belajar masukkan iklan di youtube guna google ads tp try dulu upload video sendiri..maafkan kami yang baru belajar ilmu ni heheh

https://youtu.be/6-IKESSyjq4

Post a Comment

0 Comments