Friday, 2 September 2016

Min'z Sambal Hitam Pahang

Hari ni 3hb Sept 2016..sis ada kelas anjuran MDEC..muahahah..sekarang sis memang.. kalau ada peluang je memang akan rebut tanpa segan silu. Maklum laaaa..orang baru nak belajar katakan..ekekeke..

Hari ni kelas akan bermula kul 9 pagi - 7 malam..ekekek..penuh jadual sis arini.Demi ilmu..ku redah hujan lebat di pagi hari ekekek alahai..ujan lebat memang rasa syiok nak tdo lama2..tak pe hari ni kte gi kelas esok kte menyambal plak..muahahah sambal yang sis baru restock 2-3 hari lepas dah abes daaaa.

Alhamdulillah sekarang banyak jugak permintaan untuk sambal hitam pahang keluaran kami..eh..eh..lupa plak sekarang sis dah tukar nama kat FB sis tu..sis tambah nama Min'z Sambal Hitam Pahang. In Shaa Allah dalam masa terdekat kami di MINionlicious Enterprise ni akan buat beberapa perubahan..ekekek..dalam perancangan..moga Allah permudahkan

No comments:

Post a Comment