Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-59

Hari ni dah 31hb Ogos..cepatnya masa berlalu. Sedar tak sedar kita dah nak masuk hujung tahun dah.
Hari ni ialah hari kemerdekaan Malaysia yang ke-59..hurmm..tapi merdekakah kita? Tepuk dada tanya lah iman..muahahah..Merdekakah kita kalau masih dijajah pemimpin yang zalim? Merdekakah kita bila mana rakyat masih lagi ditindas dari segi ekonomi? Merdekakah kita jika rasuah masih lagi berleluasa? Merdekakah kita bila pekerja2 asing membanjiri negara? serious..sis tak nampak makna merdeka yang sebenarnya..muahahhah..ok stop it..ni bukan blog politik muahahaha..ni cuma pandangan peribadi sis sahaja.

Semperna menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-59 ni (opss..sama umur dengan abang sulung sis), kami di MINionlicious Enterprise ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kepada seluruh rakyat Malaysia. Moga kita tabah mengharungi segala rintangan, moga suatu hari nanti kita merdeka dalam erti sebenar KEMERDEKAAN tanpa sebarang bentuk penindasan..aminnn..

Walaupun harini hari cuti umum tapi dapur MINionlicious tak cuti tauuuu..kami sentiasa bekerja keras bagi memastikan anda semua berpuashati dengan produk kami. Jadi pada sesiapa yang masih lagi belum rasa sambal hitam keluaran kami ni..jangan lupa dapatkan secara online atau boleh dapatkan daripada agen2 yang terpilih..kat mana tu?? uiksss tak baca yang sis update la tuuuuu..ekekek..Siapa yang belum rasa sambal hitam ikan talang kami memang rugi tau..so cepat2 dapatkan..call sis laju2 017-2061566






Post a Comment

0 Comments