Luaskan kuasa jajahan Sambal Hitam Pahang

Salam semua..
hehe Alhamdulillah akhirnya sempat gak sis nak luangkan masa utk update blog. Rasa cam dah bersawang plak blog sis ni ekek.

Sebenarnya banyak yang sis nak share kan dengan u all pasal Sambal Hitam Pahang keluaran MINionlicious Enterprise ni..nak share pasal aktiviti dan pasal event2 yang akan sis join tapi masa cam terlalu padat plak..hehe..maklum la bisnes ni mmg 100% sis run sendiri di bantu dan di sokong encik suami. Hehe..biasanya seawal pukul 4 pagi sis dah start bersilat gi pasar la,wat preparation masak sambal la..gi pjbt pos la..attent appointment la..delivery la..bla..bla..bla..

Tapi hari ni sis nak share sikit je..lebih kepada nak wat pengumuman sebenarnya..hehehe..

1. Tolong save the date on 13-15th May 2016 ye untuk event keusahawanan/kerjaya 2016 UITM yang akan bertempat di Padang kawad UiTM, UITM Shah Alam

2. Nak bagi tau yang Sambal Hitam Pahang sis ni boleh didapati di Tecso Setia Alam. Sambal Hitam Pahang ni ada di kiosk titbit berdepan dengan Warung Che Amah dan bersebelahan dengan Big Apple..betul2 depan pintu masuk berdekatan food court. So..meh la beli..ekekek..tolong la support produk tempatan ni..heheh..jaminan rasa dan harga yang berpatutan..

heeeee..jumpe lg

Love,
Sis


MINionlicious Enterprise - Sambal Hitam Pahang

Post a Comment

0 Comments