Keistimewaan Sambal Hitam Pahang Minionlicious Enterprise

Kami di MINionlicious Enterprise telah menghasilkan produk kami sendiri iaitu sambal hitam pahang. Apa istimewanya sambal kami berbanding sambal hitam pahang yang kini tumbuh bagaikan cendawan dipasaran sekarang⁉️
=====================
Istimewanya kami kerana kami telah menghasilkan sambal hitam pahang yang lain dari yang sering anda jumpa di pasaran. Kami telah mengeluarkan produk istimewa kami sendiri iaitu Sambal Hitam Ikan Talang. Menggunakan resipi asli Pahang yang telah diinovasikan menggunakan isi jeruk ikan masin talang yang terpilih dan masih mengekalkan cara tradisi dalam menghasilkan sambal hitam pahang yang istimewa ini. Percayalah‼️ gabungan rasa masam,masin,manis & pedas yang seimbang telah menghasilkan rasa sambal hitam pahang yang unik & enak yang mampu menawan selera anda‼️ Anda pasti akan jatuh cinta pandang pertama❤️❤️❤️
======================
Manakala bagi sambal hitam ikan bilis pula, kami menghasilkan sambal hitam ikan bilis versi kering seakan serunding. Enak dimakan bersama nasi panas, bubur nasi, lempeng & bermacam hidangan mengikut selera anda 😋😋😋.
.
Jangka hayat kedua2 sambal hitam pahang ini 3-4 bulan (simpan dalam suhu bilik) & In Shaa Allah akan tahan setahun jika disimpan di dalam peti sejuk.
.
Kami tidak menggunakan bahan pengawet. Jadi jangan bimbang🙊. Kenapa sambal ini tahan lama⁉️ oooo..ini kerana sambal hitam pahang dimasak selama 8 jam.
.
Berminat untuk cuba⁉️🤗🤗 jom pm sis laju2 📲017-2061566


Post a Comment

0 Comments